Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lezárult a gödöllői központú MATE tanéve 2024-06-25 15:33:09 A királyi kastély lovardájában rendezett eseményen elhangzott, hogy a jeles nap egyedülálló pillanat, történelmi mérföldkő az intézmény életében
Így készülj a matekdolgozatra 2024-06-24 11:31:09 A számadás nem csak a jó jegyekről szól. Amikor beosztod az idődet vagy leülsz a példákkal, olyan készségeket szerzel, amik később is hasznodra válnak
Akár Gödöllő környékén is felbukkanhatnak a barnamedvék 2024-05-16 10:55:29 Heltai Miklós, a MATE professzora úgy fogalmazott: egy ilyen nagyragadozóval nem lehet együtt élni, csak együtt létezni, és ennek alapja a kölcsönös félelem
Kiemelt vidéki sportszervezet lett a MATE-Gödöllői EAC 2024-04-03 10:52:24 A kormányhatározat alapján a nyolc szakosztályt működtető helyi egyetemi klub a harmadik kategóriába sorolt szervezeteknek járó támogatást élvezi