Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A rendőrség 2018 októberétől nem hozza nyilvánosságra a sebességmérési helyeket és időpontokat!
Figyelem! Állandó, 24 órás traffipax az M0-ás autóút jobb pálya 42.61 kilométerszelvényében, a szolnoki lehajtó (4-es főút) közelében. Ezen kívül 9 és 12 óra között minden nap várható, hogy mérnek az M3-as autópálya jobb (Budapesttől távolodó) oldalán, a 33.620-as méterszelvényében, valamint a 18-as és a 36-os kilométernél található felüljáróról. A fenti pozíciók tájékoztató jellegűek!