Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Így teszi a dolgát a gödöllői városrendészet 2021-12-29 17:34:40 Összesen 16 főből álló szervezeti egység látja el a részben közterület-felügyeleti, részben térfelügyeleti központ működtetési feladatokat
Kézilabda: tízzel nyert a Csömör Gödöllőn 2020-03-08 19:05:43 Az első félidőben még szoros volt a meccs, ám a térfélcsere után elhúztak a vendégek. Utánpótlás-front két GKC-siker született
Egyfélidős focival verte a Tökölt a Gödöllő 2019-09-14 18:24:05 Pozder Nenad csapata az első játékrészben hátrányba került, a térfélcsere után viszont hármat is bepakolt riválisának
Kivételes sportemberek a TÉRFÉL stúdiójában 2018-10-06 10:09:26 Bemutatkozott a Kistarcsai VSC, feltártuk a hobbifutás fény- és árnyoldalát, sorfordító szezon előtt állnak a gödöllői röplabdás lányok
Kis és nagy bajnokok a TÉRFÉL-ben 2018-09-08 10:23:49 Junior világbajnok női kézilabdázó, Európa-bajnok kardvívó és történelmi strandröplabda-aranyérmes lányok öregbítették a gödöllői sport hírnevét a nyáron