Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Felmérték a romos babati istállókastély állapotát 2021-06-30 10:45:36 A részletes vizsgálathoz az épületek megőrzése érdekében, a MATE által fejlesztett mesterséges intelligencia alapú rendszert használták
Gödöllő „rózsadombján” sem minden fenékig tejföl 2020-11-07 11:18:33 Mikor rendeződik a Gerle utca évek óta fennálló problémája? Telekalakítási anomáliák. Leállósáv építése nélkül olcsóbb a zajvédőfal-projekt
Gödöllő találós kérdése a takarékoskodásról 2020-09-15 10:53:32 Eredetileg másfél évet szántak a volt városháza felújítására, amiből nem lett semmi. Öt éve tart a többmilliárdos projekt, ami 2022 tavaszán lezárulhat