Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Varga Mihály pénzügyminiszter közösségi oldalán jelentette be, hogy döntöttek a közlekedésfejlesztési pályázatokról, és 3,2 milliárd forint támogatással 26 kilométer kerékpárút épül Pest megyében. A Versenyképes Közép-Magyarország Operatív Program (VEKOP) keretében Leányfalu, Nagykőrös, Dabas, Újhartyán, Csemő, Budakalász, Erdőkertes, Gödöllő, Pilisborosjenő településeken kezdődik a kerékpárutak építése. Forrás: kormány.hu