Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kell-e még több kerékpárút Gödöllőnek? 2018-07-17 17:15:29 Amennyiben igen, szeptember 24-étől lehet pályázni. Legalább 20, legfeljebb 200 millió forint nyerhető el erre a célra
Levélváltás a gödöllői kerékpárút ügyében 2018-06-22 17:37:44 A Magyar Közút Zrt. illetékese az önkormányzatra hárítja a beruházás megvalósulását, a terveket viszont ők hagyták jóvá