Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői váltó-sikerek a zalai dombok között 2019-06-03 16:35:38 Hat érmet szereztek a helyi egyetemi klub atlétái június első vasárnapján, minden színű medáliából kettő-kettőt
Fiatal tudósjelöltek vetélkedése Gödöllőn 2019-04-24 17:52:58 Három napig a Szent István Egyetem a házigazdája a XXXIV. OTDK Társadalomtudományi Szekciója programsorozatának
Álláslehetőségek a SZIE Sport Kft-nél 2019-04-24 11:26:04 Gondnokot és recepciós munkatársat keres a gödöllői egyetem területén működő gazdasági társaság vezetése
Állásbörze Gödöllőn, az egyetem aulájában 2019-04-03 11:30:41 Nem csak a felsőoktatási intézmény hallgatóit várják az eseményre, hanem a helyi- és környékbeli munkakeresőket is
NATO-kiállítás nyílt a Szent István Egyetemen 2019-04-01 13:53:07 Az elmúlt 20 esztendő főbb történéseit bemutató tárlat a gödöllői felsőoktatási intézmény aulájában tekinthető meg
Testükkel védik a fiatalok az Egyetem téri fákat 2019-02-22 11:24:04 Komoly tiltakozást váltott ki a Gödöllői Premontrei Apátság által megrendelt kertrendezés, amit főként a veszélyek elhárításával indokolnak
Egyetem téri utak: örömteli fejlemények 2018-12-12 16:59:35 A Gödöllői Premontrei Apátsághoz kerültek a szóban forgó területek, és a földmunkák már javában folynak