Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Futsal: lehajrázta az MTK-t a Gödöllő 2015-05-11 20:38:58 A meccs háromnegyed részéig fej-fej mellett haladtak a riválisok. A hajrá városunk csapatáé volt. Leidál Márton triplázott
Ikszet ért a huszáros MAG-LOG-hajrá 2014-11-08 02:35:29 Háromgólos hátrányból mentett pontot a nagyot küzdő gödöllői futsalcsapat az esélyesebb gyöngyösiek ellen