Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Keleti-csoport, 13. forduló: Bábolna-Naturalmeat Törökszentmiklósi Székács KE – MAG-LOG Team CFT Gödöllő 9-5 (4-3)
Törökszentmiklóson zárta a bajnokság őszi szezonját a gödöllői futsal-csapat, amely abban a tudatban léphetett pályára, hogy győzelme esetén megelőzi riválisát a tabellán. A szándék azonban nem vált valóra. Annak ellenére nem, hogy a találkozó első gólját – Magyar Zsolt révén – a vendégek szerezték.
Talán a rutintalanság számlájára írható elsősorban, hogy az előnyből nem tudott „táplálkozni” a játékos-edzőjét, az NB I-es Dunaújvárossal Veszprémbe látogatott Baranyai Pált nélkülözni kényszerült gödöllői formáció, amely nem sokkal később többgólos hátrányba került. A félidőig Bencsik Roland és Marczis Richárd is betalált, de így is minimális hátrányban kezdte a második játékrészt a MAG-LOG. A rés azonban fokozatosan tágult a két csapat között, mivel a hazaiak egymás után ötször voltak eredményesek. A hajrában Farkas Péter ugyan duplázott, ám ez már sovány vigaszt jelentett a gödöllői fiatalok számára.
A gödöllői futsalosok 13 ponttal, 63-71-es gólkülönbséggel a 10. helyről várják a január 12-i folytatást.