Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Keleti-csoport, 8. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – Energia SC Gyöngyös 4-4 (1-2)
A papírforma alapján nagy fegyverténynek számított volna, ha a fiatal gödöllői csapat legyűri a 4. helyen tanyázó, városunk formációját 10 ponttal megelőző Heves megyei alakulatot. Bő 28 percig ennek megfelelően alakultak a dolgok a küzdelmes összecsapáson, hiszen a vendégek négy gólját csupán Molnár Márton találata kozmetikázta. A házigazdák azonban huszáros hajrába kezdtek: előbb Bencsik Roland, majd az U19-es válogatott kerettag, Magyar Zsolt szépített. A slusszpoént és a bravúros pontmentést eredményező egyenlítést pedig a gyöngyösiek egyik játékosának öngólja jelentette.
A gödöllői futsalosok 7 ponttal, 30-44-es gólkülönbséggel a 10. helyen állnak a csoport tabelláján.