Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Keleti-csoport, 9. forduló: Romhány SE – MAG-LOG Team CFT Gödöllő 0-9 (0-4)
Hat pont és három pozíció választotta el a két csapatot a tabellán a találkozó előtt. A gödöllőiek javára. Az egyoldalú mérkőzés után még nagyobb lett a különbség. A vendégek gólözönét Bencsik Roland nyitotta meg, akihez az első félidőben Varsányi Botond és Farkas Péter is csatlakozott. No, meg Nagy Zoltán, akiről a saját kapujába perdült a labda. A térfélcserét követően sem állt le a gödöllői alakulat: Farkas Péter duplázott, Molnár Márton, Magyar Zsolt és Berta Balázs pedig egyszer-egyszer fogadhatta a játékostársak gratulációját.
A gödöllői futsalosok 10 ponttal, 39-44-es gólkülönbséggel a 9. helyen állnak a csoport tabelláján.