Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II., rájátszás a 25-27. helyekért: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – Törökbálinti FSE 10-3 (3-1)
Körmérkőzéses rendszerben, oda-vissza alapon döntik el a 25-27. pozíciók sorsát az NB II-es bajnokság három csoportjában a 9. helyen végzett együttesek. Városunk csapata a Törökbálinti FSE (Nyugati-csoport) ellen kezdte a rájátszást, és az MTK Budapest (Közép-csoport) társulatával találkozik még a helyosztó ütközeteken. Amelyik együttes ebből a hármasból a legjobb lesz, a 34. futsal-formációnak mondhatja magát az országban.
Ehhez a gödöllőiek kerültek közelebb, akik felhagytak az első félidő inkább tapogatózó játékával, és a térfélcserét követően látványos, gólban gazdag produkcióval múlták felül riválisukat. A hazai gárda találatain Molnár Márton és Blaubacher Pál (3-3), Gruber Bálint (2), valamint Bencsik Roland és Farkas Péter osztoztak.