Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szerencsére, napjainkban is akad örömteli hír az egykoron szebb napokat megélt gödöllői futsal (teremlabdarúgás) háza táján. A helyi klub utánpótlás-nevelésén fáradozók munkáját dicséri, hogy három fiatalt meghívtak a Visegrádi négyek (Magyarország, Csehország, Szlovákia, Lengyelország) U19-es válogatottjai számára meghirdetett, december 5-7. között Ostravában lezajló nemzetközi tornára.
A spanyol szövetségi kapitány, Sito Rivera 15 fős keretében helyet kapott a Gödöllőn nevelkedett, most az NB I-es Rubeola FC Csömör kapuját védő Varsányi Áron, illetve az NB II. Keleti-csoportjában játszó MAG-LOG Team CFT Gödöllő csapatát erősítő Magyar Zsolt és Farkas Péter (képen balról jobbra).