Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A sorsolás szerint úgy volt, hogy az NB II. Keleti-csoportjában érdekelt MAG-LOG Team CFT Gödöllő a Törökszentmiklósi Székács KE együttese ellen fejezi be a futsal-bajnokság alapszakaszának küzdelmeit. Az április 24-ére, péntekre kiírt találkozó azonban elmarad, mert a vendégek – sérülésekre és játékosaik munkahelyi elfoglaltságára hivatkozva – arról tájékoztatták a szövetséget, hogy nem tudnak elutazni a mérkőzésre.
A szabályok értelmében az összecsapás három bajnoki pontját 3-0-ás gólkülönbséggel a gödöllőiek javára igazolják, akik így 34 ponttal, 121-141-es gólkülönbséggel a 9. helyen zárják az NB II-es bajnokság Keleti-csoportja 2014/2015-ös évadja alapszakaszának küzdelmét. Városunk csapata az NB II-ben 9. helyen végzett együttesek május elején kezdődő rájátszásában az MTK Budapest (Közép-csoport) és várhatóan a Törökbálinti FSE (Nyugati-csoport) formációjával találkoznak körmérkőzéses rendszerben, oda-vissza alapon. A sorsolást április 28-án, kedden tartják.