Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II., rájátszás a 25-27. helyekért: MTK Budapest– MAG-LOG Team CFT Gödöllő 6-7 (1-4)
A hármas versengés tabelláját három mérkőzés teljesítése után makulátlan mutatóval vezető, a 2014/2015-ös bajnoki idény utolsó ütközetére készülő gödöllőiek számára már egy döntetlen is a 25. hely megszerzését jelentette a kék-fehérek ellen, Csömörön.
Városunk csapata nem bízta a véletlenre a dolgot: 1-1 után zsinórban három góllal terhelte meg az MTK hálóját, így a második félidőben már gazdálkodhatott előnyével. Ezt sikeresen tették meg a gödöllői fiatalok, akik közül Gruber Bálint 3, Bencsik Roland 2, míg Berta Balázs és Leidál Márton 1-1 találattal járult hozzá a rájátszásbeli száz százalékos teljesítmény megőrzéséhez.
A gödöllői futsalosok 12 ponttal, 31-18-as gólkülönbséggel az 1. helyen végeztek az NB II-es bajnokság 25-27. helyeiért zajló rájátszásában. Összességében pedig az ország 34. legjobb futsal-együttesének vallhatják magukat. Más kérdés, hogy majdnem napra pontosan kilenc évvel ezelőtt, 2006. június 2-án magyar bajnoki címet ünnepelhetett a Gödöllői Bikák csapata.