Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Keleti-csoport, 21. forduló: Energia SC Gyöngyös – MAG-LOG Team CFT Gödöllő 9-2 (3-1)
Úgy érkezett Gyöngyösre a gödöllői csapat, hogy az ezt megelőző három bajnoki mérkőzését megnyerte. A két formáció tabellán elfoglalt pozíciója alapján nem kis bravúr lett volna, ha 10. vendégek három pontot szereznek a 4. hazaiaktól.
Nos, a meglepetés elmaradt, mert a házigazdák már a 2. percben elkezdték a gólgyártást, és háromszor bizonyultak eredményesnek, míg az első félidő utolsó percében Molnár Márton révén szépíteni tudtak a gödöllőiek. Az egész találkozó folyamán nagyon érdekesen alakult a játék képe, hiszen miközben a gyöngyösiek szinte minden helyzetüket gólra váltották, addig városunk futsalosai – legalább öt esetben a kapufát eltalálva – rendre kihasználatlanul hagyták a kínálkozó alkalmakat. Az egyedüli kivétel Bencsik Roland volt a második játékrészben, akinek sikerült betalálnia. Így lett a ziccerek alapján szoros meccsből csak a számszerű végeredményt nézve sima hazai diadal.
A gödöllői futsalosok 22 ponttal, 96-124-es gólkülönbséggel a 10. helyen állnak a csoport tabelláján.