Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II., rájátszás a 25-27. helyekért: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – MTK Budapest 8-6 (3-4)
Miután három nappal korábban simán, 10-3 arányban verte a Nyugati-csoport 9. helyén végzett Törökbálint társulatát a gödöllői futsal-csapat, a Közép-csoportban kilencedikként zárt, többnyire a Sándor Károly Labdarúgó Akadémián nevelkedett játékosokra épülő MTK Budapest együttese vendégszerepelt Gödöllőn.
A 2014/2015-ös bajnoki idény utolsó hazai meccsét játszó MAG-LOG a második félidő közepéig többször is hátrányba került, ám 6-6 után már csak a házigazdák voltak eredményesek, ezáltal pontveszteség nélküli mutatóval várhatják a még hátralévő két idegenbeli meccsüket. A hazai találatok a januárban leigazolt, eddig jobbára az U20-as csapatban jeleskedő Leidál Márton (3), valamint Magyar Zsolt (2), Bencsik Roland, Farkas Péter és Gruber Bálint nevéhez fűződtek.
A gödöllői futsalosok 6 ponttal, 18-9-es gólkülönbséggel az 1. helyen állnak az NB II-es bajnokság 25-27. helyeiért zajló rájátszásában.