Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megújult a palotakerti HÉV-kanyar 2021-10-19 15:24:53 A szakemberek két hét alatt végeztek a rekonstrukciós munkálatokkal a gödöllői vonal egyik legjelentősebb átjárójánál
Tűz keletkezett a palotakerti remízben 2021-05-16 08:44:26 A hulladék kapott lángra a gödöllői HÉV vonalán található, igencsak lepusztult állapotú épületben. Senki nem sérült meg
Tovább szárnyal a gödöllői focicsapat 2021-03-06 16:54:17 Százhalombattán is magabiztos sikernek örülhetett Hevesi Tamás társulata, amely egyre inkább kacérkodhat a dobogós pozícióval
Told le a nadrágod, különben megöllek! 2021-01-20 19:10:59 Ezt ordította áldozatának a gödöllői HÉV-en erőszakoskodott férfi, akinek felkutatására 10 főből álló nyomozócsoport alakult