Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Életveszélyes sérülésekkel szállították kórházba azt a 48 éves lakcím nélküli férfit, akit május 9-én, az esti órákban elsodort a HÉV-szerelvény Gödöllőn, a Szabadság téri megálló előtt. Az esettel kapcsolatban az idegenkezűséget a rendőrség kizárta – tudtuk meg a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság illetékesétől.