Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Beszéljünk a horkolásról! 2024-02-20 10:33:50 Annak ellenére, hogy kis kellemetlenségnek tűnhet, hosszú távon akár életveszélyes betegségek kialakulásához is vezethet
Mentőhelikopter vitte kórházba a motorost 2018-07-29 09:45:43 A gödöllői tűzoltók is segédkeztek az életveszélyes sérüléssel járó veresegyházi közlekedési balesetnél
Harc a tüdőgyulladás ellen 2015-11-12 13:18:29 November 12-én van a világnapja az akár az életet is veszélyeztető betegségnek. Odafigyeléssel a tragédia megelőzhető
Mentőhelikoptert kellett hívni 2015-06-24 14:59:24 A gödöllői tűzoltókra is fontos szerep hárult az életveszélyes sérüléssel járó kerepesi balesetnél
Tehergépkocsi alá szorult egy autó a 3-as főúton 2013-03-20 14:43:19 A kistarcsai baleset helyszínéről egy 43 éves férfit súlyos, életveszélyes sérülésekkel szállítottak a mentők kórházba. Fotóval