Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Volt osztálytársának sem kegyelmezett a játékvezető 2014-03-22 17:37:45 A Tura és a Vácszentlászló tizenegye is meghajolt a gödöllői focisták előtt. Emberhátrányban nyert a GSK, idegenben tarolt a GSK II.
Színes meccset nyertek a gödöllői focisták 2013-05-01 19:06:59 Nyolc sárga és három piros lapot osztott ki a főszereplővé előlépett játékvezető. Rangadón győzött a GSK II. Fóton
Bódit leküldték, az előnyből hátrány lett 2012-10-14 17:23:19 Túl szigorú volt a játékvezető, amiért egy félidőn át 10 emberrel kellett harcolnia a gödöllői tizenegynek Pilisen