Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Röplabda: bronzérmes a gödöllői juniorcsapat! 2021-05-30 14:52:47 Szalay Attila együttese magabiztosan nyerte a május utolsó vasárnapján lejátszott éremosztó derbit a kaposváriak ellen
Megszülettek az ország első „lombikborjai” 2020-09-21 14:03:17 A gödöllői egyetem kaposvári kampuszán megfogant állatok a Campus Cili, a Campus Csongor és a Campus Csanád nevet kapták
Pofon után éledt fel a gödöllői hatos 2014-02-20 20:26:20 A lelkes kaposváriak nyerték a bajnoki negyeddöntő első játszmáját, majd érvényesült a papírforma
Amerikai foci: pályán a Gödöllői Kalózók 2013-08-22 09:49:51 A Táncsics Mihály úti sportcentrum füves küzdőterén, a Kaposvári Arany Rókák ellen játsszák első ütközetüket a férfias és kemény sportág helyi képviselői