Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Légtornász világbajnokkal büszkélkedhet Gödöllő 2016-03-28 11:19:34 Szlavkovszki Zsolt mindössze 16 évesen utasította maga mögé a teljes mezőnyt a felnőttek egyéni versenyében. Szinkronban bronzérmes lett
Készül a száguldásra az ifjú gödöllői motoros 2016-03-10 19:31:36 Két versenysorozatban is tervezi, hogy rajthoz áll az idei szezonban a Tomracing Motorsport színeiben induló Surányi Balázs
Gödöllői Irodalmi Díj 2016: Időkapszula 2016-03-10 14:21:21 Április 24-ig két kategóriában – vers és próza – lehet pályázni. 170 ezer forinton osztozhatnak a legjobbnak ítélt művek alkotói
Hatodikként zárta a vívó ob-t Gémesi Csanád 2015-12-19 15:59:25 A Gödöllői EAC kardozója Szatmári Andrástól kapott ki a legjobb nyolc között. A csapatversenyben vigasztalódhat