Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Március elején Budapesten rendezték meg az I. Légtornász Világbajnokságot. A rangos eseményen a Gödöllői Grassalkovich SE egykori tehetséges sportakrobatája, Szlavkoszki Zsolt révén gödöllői induló is volt.
A Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumának 16 éves növendéke alaposan meglepte riválisait, hiszen a férfiak egyéni megmérettetésén 109,4 ponttal világbajnoki címet szerzett. Zsolti a szinkron verseny során – Szoó Regina párjaként – a dobogó harmadik fokára állhatott fel, és teljesítményével elnyerte a Magyar Légtornász Egyesület által a mezőny legkiemelkedőbb junior férfi versenyzőjének felajánlott különdíjat. Forrás: MLE