Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Röplabda: bronzra cserélt aranyérem 2017-05-21 13:37:13 Nem tudta megvédeni tavalyi bajnoki címét a Penta-Gödölői RC korosztályos csapata, a medáliaszerzés azonban nagy csatában sikerült
Fedett pályás gödöllői sikerek Pozsonyban 2015-12-14 10:59:57 Egy aranyérem mellett számos értékes helyezést értek el a GEAC utánpótláskorú atlétái a rangos viadalon