Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Április első szombatján gyönyörű időben – a Pólus Futónap keretében – zajlott le a közép-magyarországi régió Sport XXI. korosztályok mezei futóversenye. A megmérettetésen korcsoportonként és nemenként mintegy száz résztvevő állt rajthoz. Köztük a Gödöllői EAC U13 (4-5. osztályosok) és U11 (2-3. osztályosok) korosztályos fiataljai is, akik igen szép egyéni- és csapat eredményeket értek el. U11-es korosztályban a Kriszt Sarolta, Benke Alexandra, Dudás Lilla, Kovács Maja összeállítású, A jelű kvartett a rendkívül értékes 5. helyet szerezte meg a 18 formációt számláló mezőnyben, míg a B jelű gödöllői egység a 12. lett. Az U13-as korosztályban a 6. helyet kaparintotta meg a 8 főből álló GEAC-csapat.
Kiemelkedő gödöllői egyéni eredmények: 1500 m U11 fiú: 1. Szabó Csongor (2007) 5:59 perc 1500 m U11 leány: 3. Kriszt Sarolta (2006) 6:22 perc, 9. Benke Alexandra (2006) 6:53 perc 2000 m U13 leány: 4. Viha Borbála (2005) 8.27 perc Edzők: Körmendy Katalin, Kovács Gábor és Kovács Zoltán.