Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hosszú-hosszú évtizedek után április 9-én újra versenyt rendezett a Szent István Egyetem dobópályáján a Gödöllői EAC atlétika szakosztálya. A négy legfiatalabb korosztálynak lebonyolított gerelyhajító-megmérettetésen több kiváló eredmény született, és a jó hangulatot a serdülők dobásaira megérkező eső sem tudta elrontani. A legfontosabb gödöllői eredmények az alábbiak:
Gyermek I. korosztály (2006-2007) Aranyérmes Kriszt Sarolta 16,18 méter Ezüstérmes Szabó Emese 13,37 méter Bronzérmes Bucsai Bertalan 16,73 méter
Gyermek II. korosztály (2004-2005) Ezüstérmes Fekete Vivien 26,89 méter
Újonc korosztály (2003) Ezüstérmes Nemes Csenge 29,90 méter Bronzérmes Varga Evelin 26,84 méter és Fekete Levente 35,39 méter
Serdülő korosztály (2001-2002) Ezüstérmes Canea Zoltán 50,90 méter és Eszenyi Napsugár 38,29 méter (mindketten egyéni csúccsal) Edzők: Máté Alpár, Foki Vilmos, Körmendy Katalin.