Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Örömteli hír, hogy a Gödöllő Táncegyüttes hat szólótáncosa az ünnepi hétvégén kiválóan szerepelt a Közép-magyarországi Folklórszövetség által megrendezett IV. Gyermek- és Ifjúsági Szólótáncversenyen, Budapesten. Mindannyian a legjobbaknak járó Arany Keszkenő és Arany Paszomány elismerést kapták a háromtagú szakmai zsűritől.
Ráadásul, az 1. korcsoportban indult Sápi Tóth Sarolta és Wágner Szilárd különdíjban is részesültek. A 3. korcsoport gödöllői táncosainak körét Bazán Enikő, Hidy Gábor, Tóth Roland és Wágner Levente alkották. A nyolc díj megszerzésével a verseny legeredményesebb csapata a Gödöllő Táncegyüttes lett.