Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kiemelt vidéki sportszervezet lett a MATE-Gödöllői EAC 2024-04-03 10:52:24 A kormányhatározat alapján a nyolc szakosztályt működtető helyi egyetemi klub a harmadik kategóriába sorolt szervezeteknek járó támogatást élvezi
Néha a válás a boldogság útja 2024-03-13 17:35:00 Az online társkeresés támogatást nyújt a válás után. Oldja a magányt, nem sürget és nem vár elköteleződést
Világelső a gödöllői egyetem komposztálótelepe 2023-08-31 12:57:33 A helyi campuson képződő összes biológiailag lebomló hulladékot helyben hasznosítja a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem
Újabb fejlesztések indulnak a gödöllői egyetemen 2023-02-23 17:42:37 A 3,352 milliárd forint vissza nem térítendő európai uniós támogatásból négy campus épületeinek infrastrukturális és energiahatékonysági helyzete javul