Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A sporttehetségek elkötelezett támogatójaként a jövő bajnokát kereste a Szentkirályi Tehetségprogram. A szavazás szeptember 1-jéig tartott, és a napokban lezárult.
A jelöltek egyike Kriszt Sarolta, a MATE-Gödöllői EAC atlétája volt, aki a rá leadott voksok alapján 500 ezer forintos támogatásban részesül. Az anyagi támogatást egy Freelap timing system pack 212 készülék beszerzésére tervezik fordítani, ami segíti az edzéseken a pontos sebességmérést, ezáltal tökéletes képet és időeredményt ad minden futásról. Ezen felül a dotáció hozzájárulhat az őszi magaslati alapozó-, valamint a téli-tavaszi melegégövi edzőtáborokban történő részvétel költségeihez is.