Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ismét reneszánszát éli a dámalovaglás 2012-11-30 13:26:34 Szemüveg nélküli 3D-s monitoron látható a speciális nyereg a gödöllői kastély Királyi és főúri lovaskultúra című kiállításán
Visszatér a tanácsrendszer? 2012-04-29 14:02:14 Egyelőre képlékeny, hogy ki lesz a gödöllői járási hivatal vezetője
Gödöllőn hál az éhségmenet 2012-02-12 18:35:49 A helyi szocialisták székelykáposztával várták a fáradt tiltakozókat
Gödöllőn járt Schiffer András 2011-12-08 18:02:30 Az LMP-s politikus aláírás-gyűjtéssel egybekötött köztéri fogadóórát tartott a Szabadság téren
Városatyák véleményháborúja 2011-11-11 15:59:26 Vörös István tényállásokkal szembesíti Gémesi György cáfolatait
Ilyen gazdagok lennénk? 2011-11-09 14:51:23 Nettó 250 ezer forintba került a kétes nívójú környezeti értékelés
Nem kell a fellegekben járni 2011-11-03 03:20:40 Vécsey László: ha valakinek derogál, hogy a megváltozott körülmények között szolgáljon tovább, az legfeljebb nem indul a választáson
Megújult az idősek otthona 2011-06-06 12:55:21 Terápiás szoba is segíti a bentlakó ellátottak komplex gondozását