Egyhangú döntéssel fogadta el a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Szenátusa és a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemért Alapítvány kuratóriuma dr. Gyuricza Csaba (agrármérnök, egyetemi tanár, az MTA doktora, a magyar mezőgazdaság és agrár-felsőoktatás elismert professzora) rektori pályázatát szeptember 5-én. A szenátusi ülésen a MATE rektora ismertette az elmúlt közel 5 év eredményeit, valamint vázolta a következő 5 éves ciklusra tervezett célkitűzéseit.
Az agglomerációs ingatlanpiac kiemelt figyelmet kapott 2025-ben, és Gödöllő különösen népszerű maradt. A város vonzerejét részben a kiváló infrastruktúra, részben a kedvező árviszonyok táplálják, így nem meglepő, hogy egyre többen keresnek eladó otthont errefelé.
Tehetség, erkölcs, siker! E három fogalom összeforrott a 2021-ben alakult gödöllői Grassalkovich Üzleti Klub (GRÜK) által vallott értékekkel, ami az emberi és üzleti kapcsolatok fejlesztését tekinti legfőbb céljának – mondta Személyi László elnök a klub által alapított díj szeptember 11-i ünnepélyes átadóján, amit a Gödöllői Királyi Kastélyban tartottak.
2013-ban tovább bővíti nagy sikerrel közlekedő nosztalgiajáratait a BKV Zrt. – olvasható a közlekedési társaság honlapján. A program részeként visszatér a gödöllői HÉV-vonalra az M VIII-as motorkocsi, amin a nosztalgiázni vágyók februárban minden szombaton utazhatnak.
Az M VIII-as sorozatú, 251-es pályaszámú, távkapcsolású motorkocsit a Dunakeszi Vagongyár gyártotta 1952-ben, a Budapesti Helyi Érdekű Vasút megrendelésére. Mivel 1952. január 1-től a HÉV-vonalak üzemeltetését a Magyar Államvasutakra bízták, az elkészült 14 darab M VIII-as sorozatú motorkocsit az BHÉV helyett már a MÁV-BEV vehette át, majd 1958-ban került vissza az újra önálló BHÉV-hez. A járműveket eredetileg a csepeli gyorsvasútra szánták, azonban a csepeli vonal megnyitásához képest bő egy évvel később érkeztek meg, így Gödöllő és a főváros között jelentek meg, később pedig – közel négy évtizedig – a ráckevei vonalon is feltűntek. A motorkocsik 1991-ben búcsúztak a helyiérdekű vasút vágányairól, a 251-es pályaszámú motorkocsi – felújítása után – előbb nosztalgiavonatként közlekedett, majd a szentendrei Városi Tömegközlekedési Múzeum megbecsült darabja lett.
Hosszú szünet után az M VIII-as sorozatú, 251-es pályaszámú motorkocsi ismét forgalomba áll. A BKV ugyanis – a helyérdekű vasúti közlekedés megindulásának tavaly ünnepelt 125. évfordulója alkalmából – felújította az eddig a múzeumban árválkodó járművet, így idén rendszeresen szállít majd utasokat. A modernizált motorkocsi februárban minden szombaton nosztalgiavonatként közlekedik a H8-as hév vonalán. A járat nosztalgia díjszabás szerint vehető igénybe: Kerepesig 500 forintos, míg Gödöllőig 1.000 forint értékű nosztalgiajegyet kell váltani. A járatok csak a feltüntetett megállóhelyeken és a vonat befogadó-erejéig vesznek fel utasokat.