Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Országjáró körútja részeként, december 8-án Gödöllőn járt Schiffer András, a Lehet Más a Politika (LMP) parlamenti frakcióvezetője. A politikus a délutáni órákban köztéri fogadóórát tartott a Szabadság téren, majd felkereste a Gödöllői Királyi Kastélyt.
A főtéren lezajlott kitelepülés során az arra járóknak lehetőségük adódott kézjegyükkel ellátni az Elég a megszorításokból elnevezésű petíciót, valamint tájékozódni az LMP által meghirdetett Munkát, Levegőt! című Zöld Fordulatról, amivel a párt kivezetné az országot a jelenlegi zsákutcából. Schiffer András ezt követően részt vett az LMP Dózsa György út 18. szám alatti épület első emeletén található gödöllői irodájának hivatalos megnyitóján, ahol – többek között – elmondta: az esemény fontos része a párt által elhatározott szervezet-fejlesztésnek. Reményét fejezte ki, hogy az iroda jól szolgálja majd a helyi és regionális szervezőmunkát, és segít a létszámbővülésben is, ami ugyancsak elengedhetetlen feltétele a minőségi munkának.