Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Felmérték a romos babati istállókastély állapotát 2021-06-30 10:45:36 A részletes vizsgálathoz az épületek megőrzése érdekében, a MATE által fejlesztett mesterséges intelligencia alapú rendszert használták
Gödöllői szálloda-per: a tények makacs dolgok 2021-06-02 13:52:41 Megnéztük, mivel védekezik Gémesi György: igaz-e, hogy csak az egyik zsebből a másik zsebbe vándorolnak a százmilliók?
Liszt Ferenc-díjas gödöllői zeneművészek 2021-03-15 13:31:50 Kásler Miklós Baráth Emőke operaénekest és Talamba Ütőegyüttes tagjait részesítette az elismerő címben, március 15-én
Szezoncsúccsal ért célba Nádházy Evelin Ostravában 2021-02-04 10:12:57 A Gödöllői EAC sprintere 53,78 másodperc alatt teljesítette a 400 méteres távot, és 3 századdal maradt el az Eb kiküldetési szinttől
Az utolsó percekben van: ha OKJ-s szakmát szeretne 2020-10-26 17:01:11 Ha most nem él a lehetőséggel, talán már nem is szerezheti meg álmai szakmáját vagy hosszabb tanulmányi úton kell végighaladnia hozzá