Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Május 9-én az Ikarus BSE mátyásföldi atlétikai pályája adott otthont a 47. Paulínyi Jenő Emlékversenynek. Az utánpótláskorúak számára a bizonyítási lehetőséget teremtő megmérettetésen a Gödöllői EAC versenyzői is szép számban vettek részt, és közülük öten megnyerték azt a számot, amiben indultak. A győztesek névsora:
• Nádházy Evelin (300 méter, 38,05 mp, egyéni csúcs, a futás Csiszár Gábor videóján látható) • Dobránszky Laura (400 méteres gátfutás, 63,89 mp, idei legjobb) • Kriszt Sarolta (80 méteres gátfutás, serdülők, 11,84 mp, idei legjobb) • Mihajlovic Alex (gerelyhajítás, juniorok, 57,23 méter) • Tóth Zsombor (hárompróba: magasugrás, diszkoszvetés, 400 méter - 1987 pont)