Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Idei legjobb eredményével (54,16 másodperc) futamában a 2., összességében pedig a 10. helyen végzett a bécsi Indoor Track and Field Vienna nemzetközi fedettpályás atlétikai viadal 400 méteres síkfutó számában Nádházy Evelin, a Gödöllői EAC sprintere. A rangos mezőnyben 22 atléta állt rajthoz, közülük a legjobban a holland klasszis, Femke Bol teljesített (50,96 mp). A másik magyar induló, Mató Sára 54 másodperces idővel a 8. helyet szerezte meg.