Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ötjátszmás izgalom, fájó gödöllői vereséggel 2019-11-02 20:09:22 Közel állt hozzá, de a Palota ellen nem tudta megszerezni első bajnoki győzelmét Szabados István együttese az NB I. Liga alapszakaszában
Értékes GEAC-helyezések a nemesvámosi mezőn 2019-10-28 08:09:02 A gödöllői egyetemi klub versenyzői biztató eredményeket értek el a ligasorozat második állomásán, a balácai villagazdaság területén
Kilenc gödöllői érem a junior és ifi ligadöntőn 2019-08-26 10:13:38 Az egyetemi klub atlétáinak sikerei anyagilag is segítették a szakosztályt. Mihály Ádám és Mihajlovic Alex diadalmaskodtak
Életbiztosítás minden korban 2019-05-04 10:50:53 Eligazodás a Gödöllői Hírek online olvasóinak: kinek, mikor, milyen típusú ajánlatot érdemes megfontolnia