Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az Újpestet fogta ki a GSK a Magyar Kupában 2017-09-22 14:58:16 A gödöllői focicsapat hazai pályán fogadja egykoron a helyi Góliát FC-ben nevelkedett játékosokat is soraiban tudó NB I-es riválisát
Magyar Kupa főtáblás a Gödöllői SK! 2017-08-23 19:20:44 Városunk labdarúgói Tökölön harcolták ki a legjobb 128 közé kerülést, ahol akár NB I-es riválist is kaphatnak
Két év után ismét a Royal nyerte a gödöllői Nádas-kupát 2017-01-16 10:59:20 Az egykori válogatott Rab Tibor unokaöccse, Rab Zoltán lett a torna gólkirálya. Bobos Tamást a legjobb kapusnak, Láng Pétert a legjobb játékosnak választották