Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Március 4-én rendezték meg a XII. Esztergomi Kertváros Kupa Nyílt Nemzetközi Harcművészeti Bajnokságot. A rangos, nagyon jó hangulatú és precíz levezetésű viadalon Gödöllőt a Varjú László által vezetett Crow-Gym képviselte hat kempóssal. Közülük öten éremmel térhettek haza: a gödöllőiek három arany-, valamint egy-egy ezüst- és bronzmedáliát gyűjtöttek.
Az első aranyat Módi Zsolt (képen középen) szállította, majd a megannyi ezüstéremmel rendelkező Villányi Tamás (jobbra) megnyerte élete első aranyát ebben a sportágban. Bus Gergely újoncként menetelt a döntőig, ahol egy extra menetet követően lett Esztergom bajnoka. A kép bal szélén látható Székelyhidi Csaba thai box-ban diadalmaskodott. Valastyán Ágoston elvesztette a döntőt, de – ahogy a mondás is tartja – hazai pályán, hazai ellenféllel szemben nehéz nyerni... Székelyhidi Csaba alaposan megküzdött a 3. helyért, míg Dudok Attila Mátét sajnos betegsége hátráltatta az éremszerzésben, de így is helyt állt, és megszerezte a 4. pozíciót.