Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Magyar Kupa nyolcaddöntő, 2. mérkőzés: Penta-Gödöllői RC – TFSE 3-0 (17, 15, 22)
A párharc első összecsapásán látogatóként elért 3-0 arányú siker jó alapot biztosított arra, hogy a gödöllői lányok a második meccset is megnyerjék, és a legjobb nyolc közé jussanak. Az elvárásnak eleget tettek Grózer György csapatának tagjai, akik a játék minden elemében hatékonyabban teljesítettek lelkesen küzdő riválisuknál. Továbbjutott a Gödöllő, kettős győzelemmel (6-0). A gödöllői csapat a Jászberény-Palota párharc győztesével találkozik a negyeddöntőben.