Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Magyar Kupa, negyeddöntő, 1. mérkőzés: Debreceni Egyetemi AC – Covritas Futsal Team Gödöllő 2-1 (1-0)
Gyakorlatilag csak a kupaküzdelmekben rejlő kiszámíthatatlanság szólt érvként a gödöllői csapat esetleges sikere mellett az NB I-es DEAC otthonában. Baranyai Pál együttesének nem igazán lehetett más célja, mint derekasan helytállni, és minél kisebb hátrányt felhalmozni a visszavágóra. Ez teljes mértékben sikerült, hiszen az utolsó előtti percig döntetlenre állt az eredmény, ám az utóbbi hetekben az élvonalban gyengélkedő hazai gárda végül kicsikarta, hogy minimális előnnyel várhassa a gödöllői fellépést. A CFT találatát Magyar Zsolt jegyezte.
A párharc visszavágóját február 21-én, szerdán 20 órától rendezik meg Gödöllőn, a Szent István Egyetem sportcsarnokában. Lesz értelme kilátogatni, szurkolni és izgulni, hogy a gödöllői csapat eljuthasson a nyíregyházi final four-ba.