Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gyömrőre, a megyei másodosztály Keleti-csoportjában harmadik helyen álló formáció otthonába szólította a sorsolás a Pest megyei élvonalban második gödöllői legénységet, hogy megvívja a Pest megyei Kupa egyik elődöntőjét. Sajnos, nem termett babér az ütközeten a vendégek számára, mert a gödöllői legénységnél lényegesen motiváltabban játszó hazaiak szinte esélyt sem adtak arra, hogy ne ők kerüljenek a fináléba. A harmadik gyömrői találat, Czuczor Attila 87. percben bekövetkezett kiállítása miatt, emberelőnyben született a 92. percben. Veresége ellenére a GSK – várhatóan augusztus második felében – a Magyar Kupa főtábláján kezdheti meg szereplését az új, 2017/2018-as idényben.
Pest megyei Kupa, 6. forduló (elődöntő): UFC Gyömrő – Gödöllői SK 3-0 (1-0)