Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Luxuskörülmények Gödöllőn 2022-11-18 10:55:20 A NAV által egy rajtaütésről készített és közzétett videóból kiderül, hogy milyen gazdagságban él(t) városunkban a letartóztatott gyömrői polgármester
Futsal: eltékozolt gödöllői előny 2018-04-28 02:34:18 Szűk két perccel a lefújás előtt 6-4-re vezetett Baranyai Pál csapata a Gyömrő ellen, mégsem nyertek a fiúk
Rangadót nyertek Gyömrőn a gödöllői kézisek 2015-11-21 21:29:39 Nem játszott tökéletesen Bartos Gábor együttese, de ez is elég volt ahhoz, hogy két pontot gyűjtsenek vendégként