Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Bács-Kiskun megyei bajnokság – szerb és horvát légiósokat is foglalkoztató – éllovasához szólította a sorsolás a gödöllői alakulatot a Magyar Kupa 128-as főtáblájának első fordulójában. A rendes játékidőben nem bírtak egymással a hasonló képességű csapatok, mindkét hálóőrnek két-két komolyabb védése akadt, de gól nem született. Nem úgy a hosszabbításban, amikor annak 11. percében Koziorowski Richárd remek mozdulattal vette át a labdát, majd a keresztléc alá bombázta a játékszert. A bekapott gól kissé megfogta a fáradtsággal is küszködő hazai gárdát, Koziorowski pedig a 118. percben – egy kapu előtti kavarodás után – megadta nekik a kegyelemdöfést.
Magyar Kupa, legjobb 64 közé jutásért: Jánoshalmi FC – Gödöllői SK 0-2 (0-0, 0-0, 0-1) Góllövő: Koziorowski Richárd (2)