Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Különleges névjegy – út a sikerhez 2023-11-26 10:15:22 Érdemes olyan eszközt választani a figyelem felkeltésére, ami minden esetben kéznél van, amit nem körülményes játékba hozni
Így posztolj, ha több vásárlót szeretnél! 2023-10-19 10:21:26 Napjainkban már csupán organikus bejegyzésekkel nem egyszerű több ezer fős követőtáborra szert tenni a közösségi médiában
Gödöllői ügyfelek Revolut-számláira is rálát a NAV 2023-08-23 16:27:01 Az adóhatóságnak van információja a litván bejegyzésű virtuális pénztárcán elhelyezett vagyonról, amire be- és végrehajtás esetén ráteheti a kezét
Dupla öröm érte a Gödöllői Királyi Kastélyt 2023-06-28 12:42:39 Az ötcsillagos besorolást jelentő minősítő védjegyben részesített műemlék-együttes kertje is bekerült az Európai Történeti Kertek útvonalába