Így posztolj, ha több vásárlót szeretnél!
Sajnos, ma már csupán organikus bejegyzésekkel nem egyszerű több ezer fős követőtáborra szert tenni. Azonban izgalmas tartalmakra továbbra is szükség van. A jól beállított hirdetések mellett a rendszeresen megjelenő posztok is kellenek. Mutatunk néhány fontos tanácsot, amelyeket betartva tökéletes tartalom kerülhet közzétételre.
Ha a cikkben összegyűjtött tippeken kívül többre vágysz, akkor social media tanácsdásra van szükséged, ahol kifejezetten a vállalkozásodra szabott tanácsokat kapsz, így a várt eredmény biztosan nem marad el.
Buyer persona meghatározása A tökéletes poszthoz vezető út első lépéseként meg kell határozni egy buyer personát, vagyis ügyfélkaraktert, akinek készülnek a posztok. Ehhez természetesen pontosan tudni kell, hogy kik a vásárlók, milyen problémáik és igényeik vannak, valamint mi a fő motivációjuk. Érdemes időt szánni erre a feladatra, és alaposan végiggondolni, hogy kinek készülnek a posztok.
Amennyiben a termék vagy a szolgáltatás fiataloknak szól, bátran lehet lazán kommunikálni, és gyorsan fogyasztható információt adni a posztokban. Komolyabb téma esetén ügyelni kell arra, hogy a tartalom a nyelvezetét tekintve is megfelelő legyen.
Mi érdekli a potenciális vásárlókat? Arról kell posztolni, ami érdekli a potenciális vásárlókat. Nem a terméket vagy a szolgáltatást kell közzétenni árral együtt, sokkal inkább tájékoztatni kell, valamint bizalmat építeni a posztolással. Törekedni kell arra, hogy a bejegyzések minden olyan kérdést megválaszoljanak, amelyek felmerülhetnek a leendő vásárlók fejében. Továbbá a posztokkal lehet segíteni a termékek vagy szolgáltatások közötti választást is.
Például egy személyi edző esetében érdemes arról posztokat gyártani, hogy hogyan zajlik az edzés, hogyan lehet helyesen táplálkozni és miért fontos a testmozgás. Továbbá arról is érdemes tartalmat gyártani, hogy a te módszered miben jobb, mint másoké, az eredményekre milyen garanciát vállalsz, és természetesen az előtte-utána fotókról sem szabad megfeledkezni. Ezek mind-mind érdekelhetik a leendő vásárlókat.
Mikor érdemes posztolni? Kiemelt figyelmet kell fordítani a megfelelő minőségű képek kiválasztására. Ha termékről van szó, akkor érdemes olyan képet készíteni, amely használat közben mutatja be, így sokkal izgalmasabb lesz a leendő vásárlók számára. Arra vonatkozóan, hogy mikor érdemes posztolni, nincs kőbe vésett szabály. Egyszerűen tesztelni kell, meg kell nézni, hogy a követők mikor a legaktívabbak. Szóval, érdemes több lehetőséget is kipróbálni, és figyelni a statisztikákat. Így könnyen meg lehet találni a tökéletes időpontot a posztolásra.
Érdemes kijelölni a héten egy napot, ami csak a bejegyzések készítésről szól, így biztosan folyamatosan lesz közzétehető tartalom. Amennyiben erre nincs időd, bízz meg valakit ezzel a feladattal, hiszen a siker érdekében elengedhetetlen a hasznos tartalmak rendszeres posztolása. (x)
|
Online kaszinók
Magyarország
Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói
|