Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői atlétika arany-vasárnapja 2020-09-07 10:07:14 Nem csak a HÉV köti össze Mátyásföldet városunkkal, hanem a sport is. Hat év után lett ismét csapatbajnok az egyetemi szakosztály
Szerváival sokkolta a Gödöllő a Budaörsöt 2018-02-24 20:11:02 Grózer György röplabdás lányai nem vesztettek pontot a Pest megyei csapatok derbijén, így nagy lépést tettek az elődöntő felé
Röplabda: messzinek tűnő gödöllői kupaelődöntő 2016-12-18 01:23:51 Városunk hatosa két nap leforgása alatt nem tudott megújulni, ezáltal a Jászberény nullázott az egyetemi sportcsarnokban