Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Negyedmilliárd forintért kelt el a Meggyes 2017-10-22 11:37:51 A gödöllői önkormányzat pályázatára egyetlen helyi vállalkozás jelentkezett, amely négy év alatt lakóépületeket emel a 24 telken
Szűkül a gödöllői uszodának szánt terület 2017-10-20 16:47:46 Telekcsere megy végbe a helyi önkormányzat és az állam nevében vagyonkezelőként eljáró Nemzeti Sportközpontok között
Fénypontok alapján tejel a gödöllői önkormányzat 2017-07-05 10:15:24 Együttműködési megállapodásban rögzítették a városban lévő közúti jelzőlámpák nettó 1,3 milliós éves ellenőrzési és karbantartási díját
Az elszámoltatásra kell koncentrálni 2017-05-04 10:35:19 Mondja Vörös István, aki lesújtó véleménnyel van a gödöllői városvezető grémiumi tagok többségének hozzáállásáról
Elkeltek a gödöllői testvérváros-pénzek 2017-03-28 11:38:02 Összesen 13 szervezet kapott önkormányzati támogatást programja, ötlete, kezdeményezése megvalósítására
Újraindul a radiológiai szakrendelés Gödöllőn 2017-02-24 11:06:51 Röntgencső-cserére az önkormányzat ad pénzt. Külső forrás támogatja a tornacsarnok, az iskola és a kultúrház felújítását
Helyi népszavazás: Gödöllő szigorúbb Budapestnél 2017-02-18 11:41:31 Városunkban 20 százalék az aláírási limit. Csak képviselőtestületi hatáskörbe tartozó kérdésben kezdeményezhető, néhány kivétellel