Az agglomerációs ingatlanpiac kiemelt figyelmet kapott 2025-ben, és Gödöllő különösen népszerű maradt. A város vonzerejét részben a kiváló infrastruktúra, részben a kedvező árviszonyok táplálják, így nem meglepő, hogy egyre többen keresnek eladó otthont errefelé.
A tanévvel együtt elstartolt az Aktív Magyarország által indított ÉLD+ Élménysport Diákoknak program, ami 17 különböző mozgásforma kipróbálását biztosítja ingyenesen óvodai és iskolai csoportok számára. Köztük gödöllőiekre is.
Jogszabály írja elő, hogy az országos közúthálózaton lévő forgalomirányító jelzőlámpákat az út kezelőjének kell fenntartania és működtetnie. Az olyan forgalomirányító jelzőlámpák működtetésénél, ahol a csomópontba csatlakozó utak nem azonos útkezelők kezelésében vannak, az érintett útkezelők közötti – a forgalmi ágak száma által meghatározott érdekeltségi arány figyelembevételével megkötött – megállapodás az irányadó. A Magyar Közút Nonprofit Zrt. az érdekeltségi arány megállapítására – a rendeleti előírást és a pontosabb költségmegosztást megcélozva – a fénypontok számát javasolta mérvadónak a gödöllői önkormányzat számára.
A város közigazgatási területén belül jelenleg az országos közúthálózaton lévő jelzőlámpás csomópontok (összesen 12 helyszín a 3-as főút és a képen látható Dózsa György út mentén) 401 darab fénypontja közül 174 darab tartozik önkormányzati érdekeltségbe. Az elvégzett számítások szerint a gödöllői jelzőberendezések ellenőrzési és karbantartási munkáinak egy naptári évre vetített költsége megközelíti a 3,2 millió forintot, amiből az önkormányzatra eső részarányos átalánydíj nettó 1.328.896 forint/év. Ezt az összeget kell átutalni a város közkasszájából a Magyar Közút Nonprofit Zrt. bankszámlájára, miután a képviselőtestület tagjai június 22-én elfogadták az erről szóló együttműködési megállapodást.