Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nyár végéig megújulhat a gödöllői mozi 2025-01-23 09:03:41 A képviselőtestület tagjai hozzájárultak az 5 év múlva lejáró bérleti szerződés további 5 éves, azaz: 2035. március 31-ig történő meghosszabbításához
Kezdődjön a Bet Match: regisztráció és bejelentkezés 2024-10-04 13:47:11 Ahhoz, hogy elkerülje a kellemetlen helyzeteket és hibákat a játékba való bejelentkezéskor, olvassa el a játékplatform általános szerződési feltételeit
Lakásbiztosítás felmondásának lehetőségei 2024-01-17 10:32:20 A nem fizetés nem jelenti a szerződés megszűnését! Sőt, a biztosító az elmaradt díjra is jogosulttá válik
Hol találhatók információk a cégekről? 2022-08-15 17:31:46 Könnyebb megbízható partnerekkel szerződést kötni, illetve figyelni a konkurenciát. Az adatok ingyenesen, regisztráció nélkül is megtudhatók
Aláírták a gödöllői egyetem finanszírozási szerződését 2021-10-15 15:55:28 A kontraktust Palkovics László innovációs és technológiai miniszter és Csányi Sándor, a MATE Alapítvány kuratóriumi elnöke látta el kézjegyével